|
Informatie |
|
- Hoe stuur ik een artikel retour?
Wilt u een artikel retourneren? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen.
- Meld bij onze klantenservice dat u een artikel retour wilt sturen.
- U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek.
- U ontvangt via e-mail instructies voor de verzending van het artikel.
- Na ontvangst van uw zending, stuurt Lassersgereedschap.nl u een ontvangstbevestiging via e-mail.
De kosten voor het opsturen van een artikel zijn voor uw rekening. In rekening gebrachte verzendkosten kunnen niet worden vergoed.
|
- Kan ik mijn bestelling annuleren?
U kunt uw bestelling kostenloos annuleren zolang uw order nog niet is verzonden. Hier zijn geen annuleringskosten aan verbonden. U kunt uw order annuleren door een e-mail te sturen aan info@lassersgereedschap.nl met hierin de mededeling dat u wilt annuleren en het ordernummer. Een eventuele betaling wordt binnen 30 dagen teruggestort.
|
- Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ja, u kunt uw bestelling afhalen bij ons Servicepunt in Genemuiden.Dit mocht echter wel via een afspraak. Zodra uw bestelling gereed is voor afhalen nemen wij telefonisch en/of via mail contact met u op. U dient te wachten op het afhaalbericht. Indien u nog geen afhaalbericht van ons heeft gekregen ligt uw bestelling dus nog niet voor u klaar! Indien een artikel volgens onze website op voorraad is, is het artikel aanwezig in Genemuiden en kunt u een afspraak maken om het af te halen.
|
- Wat te doen als mijn aankoop stuk gaat?
Indien een bij Lassersgereedschap.nl besteld product in de garantieperiode defect raakt kunt u het product terugsturen. Lassersgereedschap.nl zorgt voor de verdere afhandeling van de reparatie.
|
- Wat te doen met een klacht?
Lassersgereedschap.nl streeft naar een zo correct mogelijke afhandeling van uw bestelling. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. We doen er dan alles aan om u alsnog tevreden te stellen. U kunt uw klacht richten aan de afdeling Klantenservice (info@lassersgereedschap.nl). U krijgt altijd binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht.
|